♥L a u r a

Alla inlägg under maj 2011

Av Laura - 14 maj 2011 16:30

Hej! Nu har jag kommit hem från Göteborg. Först var vi på Liseberg, sen åkte vi in till stan och tittade i lite affärer. På Liseberg åkte jag först Balder, Kanonen och sen i slutet vågade jag faktist åka den som heter Atmosfear, även fast jag är höjdrädd.Den var jätte läskig men jättekul=) Det var oxå kul när man hade kommit upp en bit så hade någon skrivit en skylt "ÅNGRAR DU DIG" som dom hade satt upp på sin balkong så man såg den när man åkte uppför:) Ja åkte inte många saker, men vi ska kanske dit snart igen, och då köper jag åkpass tror jag:)

Av Laura - 13 maj 2011 21:32

Hej! Idag är det änkligen fredag men fredag den 13:e (Otursdag)... Såklart brände jag mig två ggr på lödpennan på slöjden idag... För ett tag sen tittade jag på en film sm hette 16 wishes:) Den var sådär... Den handlade om en tjej som hette Abby och önskade sig 16 saker på sin 16:års dag. Men det blir inte som hon vill had det ett tag... Nere, några av skådisarna i filmen:)

 

Av Laura - 13 maj 2011 21:30

Hej! Nu lånar jag mina  föräldrars dator eftersom min inte funkar... För i Torsdags var det åska ooch då gick strömmen i någon sekund, då stängdes datorn av och nu kan jag inte komma in... Vi ska ringa till Dell tror jag så den kanske funkar igen:)

Av Laura - 13 maj 2011 19:45

Hon ser väldigt besviken ut...

 

Av Laura - 11 maj 2011 21:01

Hej! Nu har jag precis tittat på Glee:) Snart ska jag sova.Brukar ni titta på Glee? Om ni gör det, vad tycker ni om det? Ibland tycker jag det är jättebra, men ibland lite långtråkigt...

 

Av Laura - 11 maj 2011 19:51

Den här var väl lite taskig...

 

Av Laura - 7 maj 2011 22:48

Nu sitter jag och tittar på filmen "Djävulen bär prada" fast nu är det reklam. Den är ganska bra:) Fast jag såg inte från början...

 

Av Laura - 6 maj 2011 22:13

Hej! Idag har jag varit i Borås och shoppat lite saker:). Jag köpte ett par springtights,ett linne och en deo. Inte så mycket, men idag var jag inte på shoppinghumör...

Laura

Presentation


Hej! Jag heter Laura och är 12år. Jag började blogga för ganska längesen, men i mars 2010 tog jag bort hela bloggen. Hoppas att du gillar min blogg och tack för att du tittade in:)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

När du är inne på min blogg, brukar du kommentera? :D
 Nej
 Ibland
 Ja

=)

=)

=)

=)

B&J

Image and video hosting by TinyPic

=)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

www.mjukglass.bloggplatsen.se

www.mjukglass.bloggplatsen.se

Laura

Mjukglass♥

Ovido - Quiz & Flashcards