♥L a u r a

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Laura - 24 februari 2011 19:47

Heej! Innan hade jag en tävling, men den avslutades.... Men nu har jag en ny tävling med ett lättare ord (tror jag) :) Så om du kommer på detta ordet får du en länk:)

Ordet: UKRTF

( Om du vill kan du fråga efter en ledtråd om du har försökt länge:)

Lycka till!

 

Länkar:

www.littlemisslucy.blogg.se

www.alvaaaa.bloggplatsen.se

www.majblomma.wordpress.com

www.feelliicciiaaaa.bloggplatsen.se

www.ellisblogg.bloggplatsen.se

Anna ( Hon har ingen blogg, men hon får sitt namn här istället ;)

Av Laura - 24 februari 2011 17:59

Hej! Just nu håller jag på att ladda ner ett spel till datorn och så sitter jag och bläddrar igenom tidningen Glitter. Jag brukar köp Julia men den fanns inte så då testade jag Glitter. Själv tyckte jag inte den var så bra, För många stavfel, ord som någon bokstav saknas, affisherna är inte så bra klippt och och så vidare,,,Jag tycker Julia är bättre. Vilken är eran favvo-tidning?


SeS


Laura

Presentation


Hej! Jag heter Laura och är 12år. Jag började blogga för ganska längesen, men i mars 2010 tog jag bort hela bloggen. Hoppas att du gillar min blogg och tack för att du tittade in:)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

När du är inne på min blogg, brukar du kommentera? :D
 Nej
 Ibland
 Ja

=)

=)

=)

=)

B&J

Image and video hosting by TinyPic

=)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

www.mjukglass.bloggplatsen.se

www.mjukglass.bloggplatsen.se

Laura

Mjukglass♥

Ovido - Quiz & Flashcards