♥L a u r a

Alla inlägg under februari 2011

Av Laura - 15 februari 2011 22:02

Inte för att jag förstår ett ända ord franska men han var ju snäll som hjälpte till...

Av Laura - 14 februari 2011 20:39

  

Av Laura - 13 februari 2011 20:48

Hej! Jag älskar lov!! Det är så skönt att inte behöva gå upp tidigt och att man slipper skolan. Men imorgon så måste jag gå upp ganska tidigt ändå... För jag ska på friidrott, som är imorgon och på tisdag. Det är igenkligen hela veckan men jag kan bara vara med på måndag och tisdag, för på onsdag åker jag och min familj och hälsar på lite släktingar:) Så jag måste stiga upp ungefär kl. 07.30 För friidrotten börjar kl.10 och så tar det en halv timme att åka dit, och jag måste äta frukost och mer.. Men det ska bli kul! :)

  

Hejdå 

Av Laura - 12 februari 2011 15:24

[X] Du har ett eget rum.
[X] Du har en mobil.
[ ] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[X] Du klär dig som du vill.
[X] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[X] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[X] Du har aldrig blivit nedslagen.
[X] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[X] Ditt rum är stort nog för dig.
[X] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[X] Du spelar någon sport.
[X] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[ ] Du har aldrig fått IG. ( Vi har inte betyg än...)
[X] Du bryr dig om folk.
[X] Du är nöjd med ditt liv.
[ ] Du kan mer än ett språk.
[X] Du har ett smeknamn.
[X] Du har ett husdjur.
[X] Du kan hela orden från 10 låtar.
[X] Du har inga "fiender".





Av Laura - 12 februari 2011 15:08

Dom här tröjorna vill jag ha. Men sist när jag var på Gina tricot då såg jag dom inte där... Dom kommer väl kanske in snart? :)

           

=)

Av Laura - 12 februari 2011 14:26

Hej! Nu har jag precis kommit hem från några kompisar som vi åkte till igårkväll, vi sov över där tills idag. Det var jätte kul! :D När vi hade åkt hem från dom då åkte vi till ett shoppingcentrum som heter Allum. Där köpte jag lite kläder:)


T-shirt, Rolling stones, H&M 129:-

  T-shirt, USA, BIK BOK, 149:-  

Kofta, H&M 179:-

 

Hejdå 

Av Laura - 8 februari 2011 19:17

Jag blir galen, jag her den här låten på hjärnan hela tiden...

Ses

Av Laura - 7 februari 2011 17:45

Hej! När du har listat ut dom här två orden så kommentera ditt svar, om du har svarat rätt så vinner du en länkning. P.S ALLA som svarar rätt får länk;)


ORD 1: ɐpåןoɹʎq


ORD 2: OALKKC


Dom som har svarat rätt än så länge:

www.jersmyrs-tillvaro.bloggplatsen.se

                                                  

    www.woolfgirls.bloggplatsen.se 

                                                  

     www.olivias.bloggplatsen.se


Anna ( Hon har ingen blogg)



Laura

Presentation


Hej! Jag heter Laura och är 12år. Jag började blogga för ganska längesen, men i mars 2010 tog jag bort hela bloggen. Hoppas att du gillar min blogg och tack för att du tittade in:)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

När du är inne på min blogg, brukar du kommentera? :D
 Nej
 Ibland
 Ja

=)

=)

=)

=)

B&J

Image and video hosting by TinyPic

=)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

www.mjukglass.bloggplatsen.se

www.mjukglass.bloggplatsen.se

Laura

Mjukglass♥

Ovido - Quiz & Flashcards